dimecres, 10 d’octubre del 2012

Intel·ligències múltiples

Aquest curs estic realitzant el POSTGRAU D'EDUCACIÓ EMOCIONAL I BENESTAR a la UB. Ahir vam estar parlant de la Teoria de les Intel·ligències Múltiples de Gardner que, com sabeu, creu que totes les persones tenim 10 intel·ligències diferents a desenvolupar:


Vam estar discutint si l'escola respon a aquestes 10 intel·ligències o no i, evidentment, vam arribar a la conclusió que a la majoria d'escoles no es treballen totes. També vam obrir un debat sobre què s'hauria de canviar per encabir-les totes en el dia a dia de l'aula. Jo vaig proposar que una manera ideal per fer-ho és a partir dels RACONS. Una companya del postgrau aleshores em va recomanar un material que acaba de comprar per Infantil a la seva escola, que està fet per treballar les Intel·ligències Múltiples a través dels racons. 
És una capsa de Cruïlla que es diu JAIM (Juguem i aprenem amb les intel·ligències múltiples).
Jo no l'he provat però té molt bona pinta i us recomano que en feu una ullada. I si algú l'ha provat, pot dir-nos la seva opinió siusplau???  Gràcies!

JAIMJuguem i aprenem amb les intel·ligències Múltiples. 
Caixa de jocs didàctics amb 24 jocs per a cada curs.
Els jocs de JAIM estan pensats per estimular el desenvolupament de totes les intel·ligències i capacitats dels infants identificades en la teoria de les intel·ligències múltiples, i estan relacionats amb els temes que es tracten en els quaderns de desenvolupament de capacitats de l'alumne.

La caixa també inclou un llibret d'orientacions didàctiques per a l'educador/a.
 


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada