diumenge, 21 d’octubre del 2012

Decorant el passadís

Aquests dies molts de nosaltres estem trencant-nos el cap per decorar el passadís d'una forma original, per tal d'engalanar l'escola amb motius de la tardor.

Doncs  bé, per si algú no ho coneix encara, us ensenyo un material que és perfecte per decorar els passadissos: el rotllo MALA de l'IKEA! És un rotllo de 30 metres de longitud, molt econòmic, fet amb un paper força resistent per pintar-hi amb ceres, pintura, plastelina........


Jo l'any passat el vaig fer servir per decorar el passadís de la primavera, però pot servir per qualsevol estació de l'any. El primer que vaig fer amb els nens i nenes va ser practicar a la pissarra formes de dibuixar molts tipus de flors i animals de la primavera. Un cop ja havíem practicat, els vaig proposar pintar un paissatge de primavera amb pintura, com uns autèntics artistes! És a dir, vaig penjar el paper directament al passadís i vaig protegir el terra amb paper de diari. Els nens i nenes sortien en grups de 4 al passadís i pintaven directament amb pinzell i colors vius les fllors que més els hi agradaven i algun animalet.
El procés va ser molt lliure (jo no vaig donar cap més consigna) i el resultat preciós, ja que entre tota la classe vam acabar creant un paissatge ple de colors! I no cal dir que els nens i nens s'ho van passar pipa, pintant sols al passadís, en un mural gegant i en posició vertical!

Aquí us en deixo algunes fotos del procés:







2 comentaris:

  1. Qué bé us va quedar el mural de primavera, molt natural i creatiu!
    No coneixia el paper de l'Ikea però em sembla una idea genial, segur que ho provo! Gràcies per compartir-ho.
    Petons!!

    ResponElimina
  2. Ei lila! M'alegro que t'hagi agradat; en principi és un paper pensat per casa dels nens/es, perquè també pots comprar un suport que fa de caballet. Però si el compres suelto (només el paper) és perfecte per l'escola i a més molt econòmic; en tindràs per decorar tots els passadissos! jeje!
    fins aviat!

    ResponElimina